Jihočeská centrála cestovního ruchu

Aktuality

Termín letošního Travelconu se přesouvá ze 7. a 8. na 21. a 22. dubna

Vložil(a) Michal Šindelíř 16. únor 2022

Termín konání letošního Travelconu se mění. Šestý ročník odborné konference věnované problematice domácího turismu, tradičně pořádané Jihočeskou centrálou cestovního ruchu (JCCR), který měl původně proběhnout ve dnech 7. a 8. dubna, se s mírným posunem nakonec uskuteční 21. a 22. dubna. Akce se po dvou on-line ročnících znovu vrací do své původní prezenční formy.

„Původní plánovaný termín se bohužel kryje s jednáním Komise Rady Asociace krajů ČR pro cestovní ruch, kterého se budou účastnit i osobnosti cestovního ruchu, s nimiž počítáme jako s řečníky a hosty Travelconu. Proto jsme nuceni přesunout termín konference na už zmíněného 21. a 22. dubna 2022,“ vysvětlila koordinátorka registrací Travelconu Jaroslava Janečková.

Nadále ovšem platí, že konference se uskuteční ve dvou sálech multikina Cinestar v obchodním centru IGY v Českých Budějovicích. „Cena vstupenky činí 800 korun. Do konce února nabízíme možnost získání dvou vstupenek za cenu jedné po zadání kódu 1+1 při registraci. Veškeré potřebné informace a registrační formulář lze nalézt na webových stránkách konference www.travelcon.cz,“ poznamenala Janečková.

Podle ředitele JCCR Petra Soukupa hlavní téma konference určila nová vláda svým programovým prohlášením o cestovním ruchu. „Na Travelconu bychom proto zástupcům ministerstev klíčových pro cestovní ruch rádi dali prostor pro představení vizí na následující roky. Uvědomujeme si, jak důležitá je spolupráce se zahraničními partnery, z toho důvodu nebude chybět „česko-rakouský“ blok, věnovaný převážně kultuře. A v neposlední řadě nezapomeneme ani na nové trendy v turismu,“ zdůraznil Soukup.

Loňský ročník Travelconu si zájemci mohou stručně připomenout zde. „Webové stránky se budou postupně plnit informacemi o přednášejících i jednotlivých přednáškách. Spolupořadatelem letošního ročníku je již tradičně Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, hlavním partnerem agentura CzechTourism a hlavním mediálním partnerem COT group,“ doplnila koordinátorka programu Marie Machalová.