Aktuality

2 první místa pro jižní Čechy ve Velké ceně cestovního ruchu

Vložil(a) Ondřej Flemr 20. leden 2019

Právě probíhající veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR byly příležitostí k předání ocenění vítězům 12. ročníku Velké ceny cestovního ruchu.

Hned dvě pomyslná zlata si z letošního ročníku Velké ceny cestovního ruchu odvážejí zástupci Jihočeské centrály cestovního ruchu – v kategorii Nejlepší jednotná kampaň přisoudila odborná porota první místo kampani s názvem Jižní Čechy pohodové, nejlepším turistickým produktem byly vyhlášeny Pivní stezky v jižních Čechách. Podle Miloně Mlčáka, ředitele veletrhů GO a REGIONTOUR, jde Jihočeská centrála cestovního ruchu svými počiny příkladem ostatním regionům. „V případě kampaně nás oslovila nejen její kreativní složka, ale také komplexnost, či to, že se zadavatelé nebáli tzv. nedovolené veřejné podpory. A Pivní stezky v jižních Čechách jsou zase ukázkou, že i k tak tradičnímu tématu lze přistoupit s invencí.“

Jihočeská centrála cestovního ruchu bodovala i v kategorii Elektronický projekt, ve které získala druhé místo za svou prezentaci na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Velkou cenu cestovního ruchu vyhlašují společně vydavatelství COT media a společnost Veletrhy Brno. V dvanáctém ročníku této prestižní soutěže hodnotili porotci projekty přihlášené do pěti kategorií, o vítězích kategorie Cestovní kancelář roku pak svými hlasy rozhodovala široká veřejnost. Sami vyhlašovatelé považují aktuální ročník soutěže za vydařený. „Opět se projevil trend z minulých let, tedy rostoucí kvalita přihlašovaných projektů. Velká cena cestovního ruchu je sice soutěží národní, podle mého názoru by se ale mnohé ze soutěžních počinů neztratily ani v mezinárodní konkurenci,“ poznamenává Eva Frindtová, jednatelka COT media.  Letošní ročník podle ní navíc potvrdil konzistentní vysokou kvalitu projektů některých tradičních soutěžících, stejně jako ambice nových přihlašovatelů.

Více informací o vyhlášení vítězů Veleké ceny cestovního ruchu najdete ZDE.